Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

Δεν αλλάζει έτσι ο κόσμος

Γνώμες από 'δω, γνώμες από 'κει. Απόψεις από 'δω, απόψεις από 'κει. Εγώ έχω δίκιο! Όχι, εγώ έχω δίκιο! Αυτός φταίει, όχι αυτός φταίει. Συμπέρασμα ΚΑΝΕΝΑ.
Αυτές τις μέρες και τι δεν έχουν ακούσει τα αυτιά μας. Ποιοί είναι υπαίτιοι των επεισοδίων, ποιοί κρύβονται πίσω από τις κουκούλες, γιατί γίνονται τα επεισόδια,μέχρι και ότι πίσω απ' αυτά κρύβεται η αλβανική μαφία. Έλεος!!! Λυπηθείτε μας!
Ένα μόνο γνωρίζω, ότι αυτές τις μέρες δεν μπορώ να βγώ από το σπίτι μου (μένω κέντρο), δεν μπορώ να πάω για έναν καφέ εκεί που θέλω, κάθε πρωί τρέμω πως θα βρω, αν θα βρω το αυτοκίνητο μου, κάθε βράδυ βομβαρδίζομαι από τις μαλακίες της τηλεόρασης και των πάνσοφων δημοσιογράφων και εκεί που περιμένεις να μπείς στο internet μπας και καταλάβεις τον λόγο που γίνονται όλα αυτά(ακόμη δεν έχω καταλάβει πραγματικά γιατί πετάει πέτρες το 15χρονο και εμείς κοιτάμε σαν χάχες) τα πράγματα γίνονται χειρότερα με τις μαλακίες που γράφονται και λέγονται.
Anyway αυτές τις μέρες είναι η πρώτη φορά στην ζωή μου που ένοιωσα οργή για τους κάφρους και παρακαλούσα τους μπάτσους (όχι τους αστυνομικούς) να ρίξουν ξύλο (αυτό ξέρουν μόνο να κάνουν)!
Δεν αλλάζει έτσι ο κόσμος!
Ο κόσμος δεν άλλαξε ποτέ!
Πάντα ίδιος είναι!
Εμείς θέλουμε να αλλάξουμε αλλά μας φταίνε πάντα οι άλλοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: